Fiidin TikTok-luokka avautui Pasilan kampuksella
Haaga-Helian yhteistyökumppani Fiid sai oman nimikkoluokan Pasilan kampukselle. Luokka on rakennettu innovatiiviseksi tilaksi TikTok-sisällöntuotantoa ajatellen.
Body
Haaga-Helian tuore partneriyritys Fiid on moderni markkinointitoimisto, joka keskittyy liiketoiminnassaan pelkästään TikTokiin. Nimikkoluokan avajaisia vietettiin 4.4.2024 Haaga-Helian Pasilan kampuksella.
– Fiid on meille todella innostava partneri, jonka kanssa niin me opettajat kuin opiskelijatkin opimme modernista videomarkkinoinnista. Saamme Fiidin asiantuntijoilta käytännön opastusta TikTokin saloihin, joka on meille arvokasta tietotaitoa. Toivomme, että Fiidin TikTok-luokasta muotoutuu inspiroiva luovan suunnittelun oppimisympäristö, sanoo Haaga-Helian Luovan toimiston Krean vetäjä ja valmentaja Jenni Brisk.
TikTokia käyttää 1,9 miljoonaa suomalaista, ja alusta luo yrityksille paljon mahdollisuuksia markkinoinnin ja brändäämisen suhteen. Kasvu on ollut nopeaa, ja vain muutamassa vuodessa TikTokista on tullut sosiaalisen median kiinnostavin ilmiö.
– Yhteistyö Haaga-Helian kanssa on ollut meille erittäin positiivinen kokemus. On ollut hienoa nähdä oppilaiden kehittymistä ja seurata heidän innostumistaan koulutuksissamme. Useat oppilaat ovat lähettäneet meille myös hakemuksia harjoitteluun, ja tälläkin hetkellä yrityksessämme työskentelee kaksi osaajaa, joihin olemme tutustuneet Haaga-Helian kautta, kertoo Fiidin koulutusjohtaja Toni Konsti.